Thursday, October 25, 2007

My (old) bold button necklace



13 comments:

biZSUterie said...

Tündi! Hogy ez milyen ügyes munka! Nagyon szépen megcsináltad! Már én is szemezgettem vele, de nem találtam a közepébe valót. Gratula

Ary said...

Félkészen is gyönyörű volt, és álom szép így készen :)) Tündi Te a maximumot hoztad ki ebből a medálból!!! Gratulálok

Tündi said...

Jaj Lányok, elpirultam... Tényleg klassz lett a lánc, de azért hibák vannak benne..Mindenesetre köszönöm a szép szavakat! Puszi nektek.)))

Zsófi said...

Tündi, szuperszépséges lett!!!!! Jó kezekbe került ez a bronz gomb(kacsintós:))))

Tündi said...

Igen, NAGY CUPP érte neked.)))) Köszönöm szépen!!

Gini said...

Csodás. :) Nagyon jók a színek, majd remélem élőbe is láthatom . :)

Kata (Mercy) said...

Ezt a gombot már Zsófinál is megcsodáltam,nagyon szuperszépséges medált & nyakláncot készítettél belőle!!!!!!!!!!!! :D

Madame Bijou said...

Szent ég! Micsoda csodákat készítettél, míg nem jártam erre!?!? Fantasztikusan ügyi vagy:)

Brigi said...

Tündi, ez tökéletes!!!

Roberta said...

Teljesen odavagyok érte, egyszerűen fantasztikus:-))) Gratulálok Tündi!!!

Zsani said...

Nagyon tetszik!!!
Gratulálok!!!!

Tündi said...

Lányok, nagyon nagyon köszönöm!! Puszi mindenkinek!

Pearl jewelry said...

wholesale jewelry cultured akoya pearls, freshwater pearls
and pearl jewelrypearl necklace,pearl pendantpearl earrings,pearl bracelet, pearl ring , pearl strands from China.