Saturday, February 16, 2008

Double rose window variation






19 comments:

Anonymous said...

Tündi! Nagyon sok taps! Gyönyörűszépek!

Roberta said...

Tündi, imádom mind a kettőt:-))) Gratulálok nagyon elegánsak és csodásak!!!!

Zsófi said...

Tündi, itt is csodálatosak!!!!!! Ma alig birtam levenni a szemem a hematitosról, nekem is kell!!!!!!!:)))))

Enikő said...

Szépségesek!!!!!!!!

fszeva said...

Nagyon elegánsak, különlegesek!
Gratulálok Tündi!!:)

Gini said...

De gyönyörűek!!! mikor láthatom élőben? :)

Ildika / Csodaszarvas33 said...

Júúúúúúúúúúúúúúj de széééééééééééép!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De ügyi vaaaaaaaaaaaaaaaaaagy! :DD
Üdv!

Dóra said...

Tündi, mind a kettő szépséges, de a hosszú, szürke egy álom! Teljesen beleszerettem a formájába! Nagyon tetszik :)

Mariann said...

oooooly!! ez nagyon vagány!!!!a dia mutatta ezt a bogyót???vagy én is megtalálom valahol???
nekem is a hosszú szürke az álom,de a barna is fantasztikus!

Kata said...

És milyen gyönyörű variációk.........!!!!!!! Gratulálok!!!!!! :)

Anonymous said...

Magnifiques, très très joli travail

Tündi said...

Lányok, köszönöm!!!

Framboise, merci beaucoup!!!

timpigyöngyei said...

Megint csak le a kalappal!!!! Csodásak!!!!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" said...

Hú, ezek csodaszépek!
Adtál nekem ötletet, hogyan lehet összerakni!
Köszi!

Réka said...

Most megnéztem őket mégegyszer! Nem tudok elszakadni :)

Ary said...

ÚÚÚ Tündi!!!! Fantasztikusan yóóó!!! :)

Anonymous said...

Nekem folyton csak nő a kívánságlistám... ;)

Arduinna said...

hűűűű, ezt az összeákkítási módot lopom!!!!!! :-)))))))))))) nagyon tetszik!!!!!!

Zsani said...

Wow, csodálatosan szépek!!!!Tündi, nagyon szuper vagy!!!!!!